poniedziałek, 22 września 2014

Zdrowy tryb życia :) Prolog

Hey! :) Tak krótko na temat siatkówki : Wygrała Polska!!

Ale wracając do tematu. Pragnę zacząć zdrowy tryb życia! Wszystko mam już zaplanowane i mam nadzieje że w tym wytrwam. Od następnego tygodnia, w poniedziałek zaczynam jeść zdrowe jedzenie i tak mam bardzo ograniczoną dietę ponieważ jestem wegetarianką. Oraz ćwiczenia! Tylko mam problem z wyborem trenerki.
Wolicie Ewe Chodakowską czy Mel B?

Założyłam już zeszyt w którym będę zapisywać co i jak. Co tydzień będę publikować posty na temat moich wyników lub wpadek ;)
Bardzo mi zależy na waszych opiniach na temat obu trenerek ;)






6 komentarzy:

  1. Też bym chciała w końcu wziąć się za siebie... Miesiąc temu wytrwałam jakieś dwa tygodnie, dopóki nie dostałam okresu. Hahaha!
    Za Ciebie trzymam kciuki! :3
    http://msuleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ewe i jej motywacje <3
    Polecam cwiczenia z nia ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wytrwałości w ćwiczeniach życzę.! :)

    ciekawy blog. dołączyłam do obserwatorów.
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wytrwałości :)
    obserwuje i liczę na rewanż ;)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń