piątek, 19 września 2014

Ah...te czasy :P

Hey. Dziś pragnę poruszyć kwestię BAJEK. Tak bajek. Otóż siedzę sobie z kuzynką i oglądamy bajki . Porównując dzisiejsze bajki typu "Świnka Peppa" to aż płakać się chce. Dawne bajki były naprawdę piękne bajki, mam na myśli "Aryskotraci" "101 Dalmatyńczyków""Zakochany Kundel" "Król Lew" "Lis i Pies" "Oliver i spółka". Niestety, moja kuzynka trafiła na serial "Violetta" (nie mam nic do tych co to lubią). Porównując, szczerze to nasi twórcy bajek trochę się zapuścili (jeśli mogę użyć tego określenia).  Uwielbiam oglądać bajki :D Ale wole włączyć sobie jeden z klasyków niż bajki smutnej teraźniejszości. Brakuje mi takich bajek :(
(Ps. Pamiętam jak w wieku 4 lat płakałam na początku bajki Bambi XD)
A Wy, tęsknicie za tamtymi bajkami?





















3 komentarze:

  1. witaj w klubie płaczących na bajce bambi tak ogólnie to ja jestem straszną mazgają i płaczę do tej pory na wszystkim co choć troche wzrusza nawet bajkach ;) masz bardzo fajnego bloga oby tak dalej ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do teraz ma łzy w oczach na podczas oglądania "Króla Lwa" :) Masz całkowitą racje, jednak możemy "naprawiać" gusta dzieci i pokazywać im co my oglądałyśmy za młodu :D

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze oglądam bajeczki disneya :) dlaczego? bo są rewelacyjne w porównaniu z tym co teraz się produkuje
    pozdrawiam i zapraszam do siebie : www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń