poniedziałek, 22 grudnia 2014

"Pechowy" Świąteczny Post :)

 Hei. Powracam! Tak, pojutrze Wigilia. To cudowne! Będę miała okazje spotkać się z całą rodziną, tak dawno ich nie widziałam. Mam nadzieję że wszystko pójdzie po mojej myśli i będzie wspaniale.

 Dziś, pokazałam znowu swoje zdolności kulinarne. Tym razem miały być to pierniki. Niestety... Z piekarnika wyszły kamienie o smaku sody. Ahh, zdjęcia nie będę umieszczać bo aż wstyd :/ No cóż :)

 W tym dniu również ubierałam choinkę, wszystko super, poza tym że przewróciła się na akwarium...

Jeszcze nie wszystko! Postanowiłam kupić nowego kwiatka i postawić go w salonie aby zapełnił pustkę. Podobał mi się bardzo lecz moim kotkom też się spodobał. Nie mówiąc o tym że zaczęły jeść liście to jeszcze wspinały się na niego jak na drzewo. Z mojej roślinki została tylko doniczka...

Widzimy się w następnym poście! Wesołych Świąt!

3 komentarze:

  1. typowy świąteczny chaos. :)
    wszystkiego, co najlepsze na nadchodzące Święta.! ;*
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. " W tym dniu również ubierałam choinkę, wszystko super, poza tym że przewróciła się na akwarium...". Ha ha padłam :D

    OdpowiedzUsuń