czwartek, 9 października 2014

Zakalec Kelune! - Czyli jak przyrządzić starego żelka!

Otóż niedawno złapało mnie na chęć upieczenia ciasta! Chciałam upiec przepyszne ciasto czekoladowe! Niestety miałam pewne braki :/

Zamiast czekolady użyłam kakao
Dałam 1 jajko
5 łyżki mąki
Trochę mleka
DUŻO cukru
I zamiast piekarnika włożyłam do mikrofali :P

NIE PRÓBUJCIE TEGO W DOMU! Wyszło mi coś, czego świat nie musiał ujrzeć. Wielka babka z dzsiurą o konsystencji STAREGO ŻELKA! Jedna wielka guma! Miało być przepyszne ciasto a wyszła glina -.-

Do zobaczenia w następnym poście! :*








8 komentarzy:

  1. Tytuł mnie rozwala. "Zakalec Kelune" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha dlatego ja nie biorę się za nic co związane jest z kuchnią XD

    zapraszam na posta o jesieni:
    takjestemania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. haha talent kulinarny podstawa xDDD
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja akurat wczoraj piekłam muffiny i wyszły przepyszne :D

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha ja nie umiem tak samo jak ty gotowac ;3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o ciastach z mikrofalówki, ale widzę, że nie warto próbować haha :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń