poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Tag: 40 przypadkowych pytań

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
Odp. W kuchni, piłam kakao
2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?.
Odp. Zdarzało mi się zasmakować :D
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Odp. Tak, moja piżama
4) Czy masz na sobie skarpetki?
Odp. Nie, rzadko chodzę w skarpetkach
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Odp. Niestety nie :(
6) Czy jest Ci gorąco?
Odp. Mam klimę w pokoju ;)
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Odp. Woda
8) Co ostatnio jadłaś?
Odp. Chleb pełnoziarnisty z dżemem i serem białym
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Odp. Zgaduje że przed komputerem
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Odp. Moja babcia :D
11) Czy tęsknisz za kimś teraz?
Odp. Taak :(
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Odp. Pójdę na spacer z psem
13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Odp. Moja koleżanka ;)
14) Co chcesz wiedzieć o swojej przyszłości?
Odp. Czy będę starą panną :D
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Odp. Nie mam
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Odp. Niestety tak :(
17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Moi najlepsi przyjaciele są porozrzucani po całej Polsce :P
18) Czy jesteś w miarę opalona?
Odp. Ostatnio byłam nad morzem, więc tak
19) Czego teraz słuchasz?
Odp. Różnych filmików na YouTubie
20) Czy kolekcjonujesz coś?
Odp. Wspomnienia :D
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Odp. Nie zdarzyło się jeszcze mi to :D
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Odp. Wczoraj :D
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim SMS'ie?
Odp. "Czekolada :3 Mmm..." :D
24) Lubisz ostre przyprawy?
Odp. Kocham! <3
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Odp. Raczej wolę brać kąpiele :)
26) Czy jesteś bogata?
Odp. Nie brakuje mi niczego ;)
27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
Odp. Słońce, słońce, słońce...
28) O której godzinie budzisz się rano?
Odp.W wakacje 12.00, w roku szkolnym 7.00
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Odp. Edward Nożycoręki (polecam ;))
30) Jaki masz dzwonek w tel?
Odp. Nietentego - Kraina lodu
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Odp. Nie :(
32) Ile masz rodzeństwa?
Odp. Jedynaczka :)
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Odp. Trudno się zdecydować :/
34) Co planujesz dziś robić?
Odp. Plażować się :D
35) Kiedy ostatni raz płakałaś?
Odp. Wczoraj, ze szczęścia :D
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Odp. Nie słucham
37) Co wolisz? Hamburgera czy kebaba?
Odp. Kebaba bez mięsa (nie jadam mięs)
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Odp Zielone *.*
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Odp. Siedziałam na komputerze i oglądałam film
40) Czy masz zwierzęta?
Odp. Taaaaaak :D :D


To tyle, pojutrze przychodzę do Was z Back To School ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz